FAQ

  • Kan ik mijn bestelling ophalen?

    Ja, u kunt uw bestelling ook ophalen tijdens onze openingstijden op ons bezoekadres. Dit is: Oude Rijksweg 19 L - M, 4413 NK Krabbendijke

  • Hebben jullie ook een fysieke / showroom winkel?

    Ja, wij hebben een fysieke winkel en showroom die u kunt bezoeken tijdens onze openingstijden op ons bezoekadres. Dit is: Oude Rijksweg 19 L - M, 4413 NK Krabbendijke

  • Hoe snel heb ik mijn bestelling in huis?

    Wanneer u besteld voor 16.00 en wij hebben uw producten op voorraad, versturen wij deze producten dezelfde werkdag (ma - vr). Indien uw bestelde artikelen niet op voorraad zijn, versturen wij uw bestelling binnen 5 werkdagen. Wanneer een product tijdelijk niet leverbaar is bij onze leveranciers nemen we contact met u op over de geplande leverdata.

  • Wat zijn de verzendkosten?

    De verzendkosten bedragen voor Nederland € 7,26 incl. BTW. Wanneer u een bestelling plaatst die boven de € 100,- incl. BTW is, hoeft u geen verzendkosten te betalen.

  • Hoe vind ik de juiste maat?

    Hier vindt u de juiste maattabellen per merk. MAATTABELLEN

  • Door wie wordt mijn pakket bezorgd?

    Wij laten uw pakket door PostNL bezorgen. Zodra wij uw pakket verzenden, kan u het de volgende werkdag in huis verwachten. U kunt er ook voor kiezen om uw bestelling af te komen halen. Wanneer uw bestelling gereed ligt om opgehaald te worden, ontvangt u een e-mail van ons.

  • Wat zijn mijn betaalmogelijkheden?

    U kunt uw bestelling betalen met iDEAL of door te betalen bij het afhalen in onze fysieke winkel.

  • Hoe kan ik een klacht indienen?

    Wij hebben voor u een speciale pagina klachtafhandeling waar u meer informatie vindt. U kunt ons een e-mail doen of even bellen binnen onze openingstijden die u kunt vinden op onze contactpagina.

  • Kan ik mijn producten retour sturen?

    Ja, u heeft een afkoelingsperiode van 14 dagen om zonder opgaaf van redenen het product te retourneren, ingaande op de dag van ontvangst van het product. U heeft vanaf het moment van de retourmelding nog 14 dagen de tijd om het product terug te zenden. Het product kan alleen ongebruikt en, indien mogelijk, in originele verpakking geretourneerd worden. Voor het retourneren van de bestelling zijn de retourkosten voor uw rekening. Wij zullen het bedrag, minus eventueel gemaakte verzendkosten, binnen 14 dagen crediteren. Wanneer één of meerdere producten niet in originele verpakking wordt teruggezonden, crediteren wij 10% minder per niet in originele verpakking teruggezonden product. Tevens kunt u gebruik maken van het modelformulier.

    De ondernemer vergoedt de betalingen van de consument (met uitzondering van het niet in originele verpakking terugzenden van één of meerdere producten en de eventuele leveringskosten door de ondernemer in rekening gebracht voor het geretourneerde product), onverwijld doch binnen 14 dagen volgend op de dag waarop de consument hem de herroeping meldt. Tenzij de ondernemer aanbiedt het product zelf af te halen, mag hij wachten met terugbetalen tot hij het product heeft ontvangen of tot de consument aantoont dat hij het product heeft teruggezonden, naargelang welk tijdstip eerder valt. De ondernemer gebruikt voor terugbetaling hetzelfde betaalmiddel dat de consument heeft gebruikt, tenzij de consument instemt met een andere methode. De terugbetaling is kosteloos voor de consument. Als de consument heeft gekozen voor een duurdere methode van levering dan de goedkoopste standaardlevering, hoeft de ondernemer de bijkomende kosten voor de duurdere methode niet terug te betalen.