Kleding management systeem
Slim inkopen, hoe doe je dat? Met een eenvoudig bestelsysteem. Minder fouten. Weinig moeite. Geen ge-e-mail of getelefoneer om te bestellen. Dus super eenvoudig. Ons kleding management systeeem zorgt ervoor dat dit kan. Lees snel verder voor meer informatie.
Inloggen bij het KMSFunctionaliteiten
Om u een indruk te geven van de vele opties binnen ons KMS, kunt u hieronder een overzicht vinden van de functies die voor u als bedrijf van belang zijn.
- Een voor u op maat gemaakte webshop
- Volgen van al uw bestellingen
- Bijhouden van eigen voorraad
- Voor iedere werknemer een apart account
- Voor iedere afdeling andere producten
- Onthouden van de maat die besteld is voor een werknemer
- Prioriteit bij levering
Bekijk functies
Neem contact op...
Heeft u belangstelling of wilt u meer informatie, neem dan contact op met onze expert Arjan (e-mail), die u graag meer vertelt.
Contactformulier...of kom gewoon langs
Het is natuurlijk ook gewoon mogelijk om bij ons langs te komen om te praten over de mogelijkheden voor uw bedrijf in dit systeem, onder het genot van een bakje koffie.
Adresgegevens
Oude Rijksweg 19M
4413NK Krabbendijke
Nederland
Functionaliteiten - Inkoper
Inloggen
Uw kunt inloggen via onze website in een eigen omgeving van het KMS. U krijgt van ons inloggegevens, dit kan zijn voor u alleen, als u zelf wilt bestellen voor uw werknemers, of ook voor uw werknemers, om ze toegang te geven tot het systeem in een persoonlijke bestelomgeving. Zowel voor u als voor uw werknemer is het KMS bereikbaar via kms.vandevreede.nl. Via een knop in de menu-balk is de het systeem ook te bereiken.
Dashboard
Wanneer u inlogt als klant ziet u een dashboard waarin het toale verbruik en het verbruik per werknemer/drager zichtbaar is naast de weergave van de meest bestelde producten. Tevens kunt u hier het jaaroverzicht inzien.
Op deze manieren heeft u veel inzicht in het verbruik van uw dragers en hun gebruikte artikelen.
Order accorderen
Wij kunnen voor u instellen dat u eerst akkoord moet geven voor de bestellingen die uw werknemers doen in het KMS, voordat de order bij ons binnenkomt. Ook kunt u per e-mail op de hoogte gehouden worden over de geplaatste orders.
Producten
Alle producten die zijn geselecteerd voor u zijn op de producten-/bestelpagina zichtbaar. U kunt voor u zelf (voorraad, intern, etc.) of namens uw werknemers/dragers een bestelling plaatsen. U kunt in de lijst filteren op categorie en zoeken op producten. Per product kunt u zien welke maten en/of kleuren beschikbaar zijn.
Administratie
U kunt uw orders verzamelen en inzien per werknemer. Hierbij kunt u alles controleren en in één klik alles doorstuden naar ons. U kunt ook factuurcontrole doen, hiermee kunt u zien of alle producten gefactureerd zijn en of alle producten waarvoor u een factuur hebt ontvangen ook geleverd zijn.
Historie
In de historie kunt u alle bestelde producten bekijken. Hier ziet u ook wie wanneer welk product heeft besteld, en hoeveel bestellingen er zijn. Ook ziet u hier de gebruikte credits, mits u hiermee wilt werken, en de gemaakte kosten.
Werknemers
Wanneer u nieuwe werknemers in dienst krijgt, kunt u deze eenvoudig toevoegen aan de desbetreffende afdeling. Hierdoor kan hij direct de juiste producten zien die hij mag bestellen. U kunt hier credits toekennen aan alle werknemers of aan een specifieke werknemer die een beloning heeft gehad, en dus zonder eigen credits te gebruiken een overal mag bestellen. Ook kunt u hier maten aanpassen als u deze mogelijkheid wilt hebben.
Voorraad
Heeft u in uw magazijn of kantoor een (kleine) voorraad PBM's, T-shirts o.i.d., dan kunt u deze als eigen voorraad toevoegen in het KMS, en kan de werknemer ook hieruit bestellen. Door een minimale voorraad toe te kennen kunt u uw eigen voorraad op peil houden.
Functionaliteiten - Werknemer
Inloggen
Wanneer uw werkgever heeft bepaald dat u een eigen inlog krijgt, dan kunt inloggen met de gegevens die u ontvangen hebt van ons, of van uw werkgever. Ook u kunt inloggen op kms.vandevreede.nl, te vinden op onze website.
Bestellen
Na het inloggen komt u direct op de bestelpagina. Het is een voor u gepersonaliseerde webshop waarin alleen de producten staan die u kunt bestellen. Uw werkgever heeft bepaald of u credits ontvangt, of een maximaal bedrag mag besteden per jaar. Hier kunt u producten toevoegen aan uw winkelmand en om vervolgens te bestellen. Wanneer credits uw betaalmethode is, kunt u het overige aantal zien in de menubalk. De credits verbruikt u als u een product koopt.
Orders
Onder de knop orders kunt u de status inzien van het bestelproces. Zodra wij de bestelling hebben ontvangen, gaan wij hiermee aan de slag. De bestelling staat dan in behandeling. Zodra de bestelling gereed is, ziet u dat hij ingepakt wordt. Nadat de order opgehaald of afgeleverd is, komt deze op afgerond te staan.
Gegevens
Onder "Mijn gegevens" kunt u uw NAW-gegevens aanpassen. Dit is handig als uw werkgever heeft besloten dat uw pakket naar uw thuisadres verzonden kan worden. Ook wanneer is ingesteld dat u als werknemer uw maat kan aanpassen dan kunt u dat hier vinden. Uw werkgever kan echter bepalen dat alleen de beheerder (inkoper) of Van de Vreede dit kan aanpassen.
Feedback
U kunt feedback geven over een product of iets in het algemeen. Wanneer u een opmerking heeft over het bestelproces, de kwaliteit of iets anders kunt u dit hier altijd aangeven. De opmerking krijgen wij binnen en wij gaan dan proberen dit aan te passen/te verbeteren.